Matklubbens Topplista

måndag, april 15, 2013

Kunde inte hålla mig! (17-dagarsdieten del 1)

Var bara allt för nyfiken, så jag gick och köpte boken i förra veckan.
Boken är vädigt välskriven och denne läkare visar att han verkligen bryr sig om sina patienters välmående på andra sätt än vad vi kanske är vana vid. Som tex att min läkare skulle erbjuda sig sin stol och själv sitta på undersökningsbänken när jag har min besökstid. Eller erbjuda sig att gå promenader med mig om jag inte har någon annan att gå med.

Jag kommer att ge detta 17-dagar som första Fasen är: Kallas även Accelerationsfasen, så får vi sedan se om jag går vidare med alla fyra faser, allt beror ju på hur jag mår och vilket resultat det ger. Han lovar snabb viktnedgång, så har man inte allt för många kilon, så kanske man når sin viktminskning efter första 17-dagarna och kan hoppa direkt till fas 4.

Så min första dag blir i morgon. Jag kommer att skriva in min startvikt och mått, vad jag äter osv. dag för dag. Men om ni ska följa detta rekomenderar jag er att köpa boken, för det är så mycket att förmedla om jag ska få med allt som står i den. Den behövs som ens  egna handbok.




Inga kommentarer: